ח"כ פינדרוס: "מערכת המשפט – מפלגה פוליטית"

אייל ראובן No Comments on ח"כ פינדרוס: "מערכת המשפט – מפלגה פוליטית"

ח"כ יצחק פינדרוס לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "לא הופתעתי מנאומה של נשיאת בית המשפט. מערכת המשפט היא מערכת פוליטית שנוגדת את הצבעתם של מרבית האזרחים" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי הפגנת השמאל אמש בתל אביב, שוחח ח"כ פינדרוס עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "לא נסעתי להפגנה לספור את האנשים. יש פה זעקות שבר של אנשים שהחזיקו בשלטון ללא בחירות הרבה מאד שנים. מקווה שלוין יעמוד בלחץ, הוא איש שעומד בלחצים".

פינדרוס הסביר את מטרת פנייתו לנציב אורי שוהם: "ברפורמת הכשרות ובשינוי הועדה למינוי דיינים, נציב קבילות השופטים ביקש לנזוף ברב יצחק יוסף ולפטר אותו. אני הצבתי לו מראה, שיראה את גודל האבסורד. אני לא מאמין שהוא יענה".

על נאומה של הנשיאה חיות אמר: "לא הופתעתי מנאומה של נשיאת בית המשפט. מערכת המשפט היא מערכת פוליטית שנוגדת את הצבעתם של מרבית האזרחים".

"איפה כל האנשים האלו שמנסים עכשיו להגיע לפשרה היו כאשר שינו דברים במינוי דיינים? אני סומך על לוין הוא השקיע הרבה ברפורמה הזו – אני מעריך שהיא תעבור, לפחות ברובה".

"מערכת המשפט היא לא מערכת צדק. היא מערכת עם אג'נדה פוליטית. הם ממש כמו מפלגה נוספת. אין אף אחד בקואליציה שמתנגד לרפורמה ואני מאמין שהיא תעבור" כך פינדרוס.

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות